מומלץ לקרוא את הפוסט הראשון... כדי שתבינו לאן אתם נכנסים

הפוסט הראשון

קידום אתרים והלקוח שיודע מה זה

אני: הי מה קורה?

לקוח: בסדר, אנחנו לא נמשיך גם לחודש הבא, הבעלים לא מרוצה.

אני: באמת? למה?

לקוח: הוא טוען שלא נגעת באתר.

אני: אני עושה קידום אתרים, איך הבעלים שלך יודע שלא נגעתי באתר? אני עובד במה שנקרא מאחורי הקלעים שלו.
מה גם? שאנחנו בחודש הראשון של הקידום, עוד לא נגמר החודש ועוד לא הוצאתי דו"ח מיקומים?!

לקוח:

לקוח:…

אני: אחרי חקר מילות מפתח ומתחרים…. התחלתי לעשות תיקונים והפניות באתר. את הדברים שאני עושה עכשיו, רק אני וגוגל יכולים לראות. איך הבעלים שלכם טוען שלא נגעתי באתר? אני עובד על האתר שלכם כל יום.

לקוח: ומשהו השתנה?

אני: האמת שעוד לא בדקתי, אני כמעט בטוח שלא, אבל שנייה בודק.

לקוח: אוקיי

אני: לפני שבועיים הייתם בעמוד 9 בגוגל בתוצאה 4 (להלן תוצאה 95) על ביטוי הליבה שבחרנו לקדם ( חיפושים בחודש 2900) , ועכשיו אתם בעמוד 2 תוצאה 5 –  וזה רק מתיקונים… איך לא נגעתי באתר?

לקוח:

לקוח:

לקוח: אדבר איתך היום ב 17:00

קרה לכם? בואו נדבר - השאירו פרטים ונחזור אליכם